Algemene voorwaarden
"Goed Plan" lensabonnementen
Lenscontrole
Periodieke lenscontroles zijn bij de prijs inbegrepen en onbeperkt. U wordt 4 weken voor het vervangen van uw lenzen, automatisch 2 maal per jaar per e-mail opgeroepen. Indien er tussentijds een controle gewenst is, kunt u te allen tijde een afspraak maken zo vaak u wilt. Er zullen dan geen extra kosten worden gerekend.
Garantie
Met het “Goed Plan” lensabonnement zijn de dag- en maandlens systemen 100% gegarandeerd tegen verlies, schade en breuk. Voor maatwerk oplossingen en overige systemen, geldt voor de eerste 6 weken 100% en daarna een 50% garantieregeling.
Voordeel
Het “Goed Plan” lensabonnement gaat, nadat het 1e pakket contactlenzen in de winkel is afgehaald, de eerstvolgende maand in. Op dit pakket ontvangt u direct tot 20% kassakorting op uw lenzen. De betaling van het abonnement gaat maandelijks per automatische incasso. Omdat het “Goed Plan” abonnement per maand opzegbaar is, is er geen ingewikkeld incassocontract nodig.
Incasso
De incasso van uw lensabonnement vindt plaats in de 1e week van de maand. Bij stornering wordt 8 euro administratiekosten in rekening gebracht en zal bij de maandelijkse incasso worden opgevoerd. In geval van frequente stornering behoud Kat Optiek het recht om het “Goed Plan” lensabonnement contactlenzen zonder restitutie te ontbinden.
Opzegging
Opzegging v/h “Goed Plan” lensabonnement kan maandelijks en dient inclusief opgaaf van reden schriftelijk op per email via info@katoptiek.nl te worden aangevraagd. Bij voortijdige opzegging is geen restitutie mogelijk. Mocht dit aan de orde komen, adviseren we dit te doen in de maand voorafgaande aan de levering van het nieuwe/laatste ½ jaar pakket.
Opsturen
Bij het starten van het “Goed Plan” lensabonnement, wordt uw 1e lenspakket in onze winkel afgeleverd. Daarna zal elke 6 maanden uw lenzen automatisch per post worden toegezonden. Afhankelijk van het soort contactlenzen en lensvloeistof, kan het pakketje door de brievenbus of wordt hij aan de deur aangeboden.
Prijzen
Kat Optiek is bij verandering in de kosten gerechtigd tussentijds prijswijzigingen door te voeren. In geval van een prijsstijging, mag dit niet meer bedragen dan 10% v/h maandelijkse abonnementsbedrag en niet vaker dan 2 keer per jaar plaatsvinden.
Proeflenzen
Om erachter te komen of u geschikt bent voor contactlenzen is er een mogelijkheid om dit eerst uit te proberen. Voor het aanmeten en begeleiden van proeflenzen, wordt in 1e instantie geen kosten in rekening gebracht. Er wordt alleen een kleine bijdrage van 45 euro voor de proef contactlenzen gevraagd. Als men na een geslaagde proefperiode doorgaat en kiest voor het “Goed Plan” lensabonnement contactlenzen, berekend Kat Optiek eenmalige aanpaskosten. Deze kosten verschillen per type lenzen en kunnen worden opgevraagd bij één van onze contactlens specialisten.
Aanvullende kortingen/voordelen
Wanneer bij het aangaan van het Goed Plan Lenzen abonnement men een (reserve)bril met de 20% kortingregeling aanschaft, verbindt hij/zij zich voor minimaal 1 jaar aan het abonnement. Mocht men toch besluiten het abonnement voortijdig stop te zetten, behoud Kat Optiek het recht om de verstrekte korting achteraf te incasseren.
Voor aanvullende vragen of informatie, kunt u terecht bij één van onze contactlens specialisten via info@katoptiek.nl of bel 023-5250681